روزنامه تایمز اوراسیا از فعالیت ۲۳ گروه بزرگ تروریستی در افغانستان خبرداد درخواست ایتالیا از رژیم صهیونیستی برای پایان عملیات نظامی در رفح رئیسی در مصلی ساری: استفاده از تولید داخل برای ما در اولویت است برگزاری جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران خراسان رضوی | وزیر کشور: خسارات سیلاب مشهد را حل و فصل می‌کنیم + فیلم عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب در مشهد: عملیات وعده صادق مفهوم ایران قوی را در معرض دید قرار داد افسران میدان جنگ شناختی با دشمن، اصحاب رسانه و روابط‌عمومی‌ها هستند حملات هوایی سنگین رژیم صهیونیستی به شرق لبنان + فیلم (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب فلسطین اشغالی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تاکید مخبر بر بسیج همه‌جانبه امکانات برای کمک به سیل‌زدگان خراسان رضوی هنیه: نابودی رژیم اشغالگر حتمی است رسانه‌های رژیم صهیونیستی: ۱۵ نظامی در شمال غزه زخمی شدند (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) مراسم بیست و نهمین سالگرد شهادت دکتر «سید محمدعلی نقوی» در مشهد برگزار شد بلینکن: آمریکا حملات اوکراین به خاک روسیه را تشویق نمی‌کند قسام از لبنان پادگان «لیمان» را موشک‌باران کرد گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه ترکیه با هنیه درباره تحولات غزه سردار قاآنی: غزه، اسرائیل و آمریکا را به ذلت کشانده است موضع چین در خصوص سالگرد «روز نکبت» عملیات هماهنگ گروه‌های مقاومت علیه صهیونیست‌ها در نوار غزه سوءقصد به جان نخست‌وزیر اسلواکی+ فیلم جزئیات عملیات نیرو‌های مسلح یمن در دریای سرخ
سرخط خبرها

تولیت آستان قدس رضوی رای خود را به صندوق انداخت | حجت‌الاسلام‌والمسلمین مروی: اقتدار، امنیت، حفظ تمامیت ارضی و یاس و ناامیدیِ دشمنان، اصل است+ فیلم

  • کد خبر: ۲۱۴۶۴۲
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰
تولیت آستان قدس رضوی رای خود را به صندوق انداخت | حجت‌الاسلام‌والمسلمین مروی: اقتدار، امنیت، حفظ تمامیت ارضی و یاس و ناامیدیِ دشمنان، اصل است+ فیلم
تولیت آستان قدس رضوی روز جمعه در جریان انتخابات دوازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری رای خود را به صندوق انداخت.

به گزارش شهرآرانیوز، تولیت آستان قدس رضوی گفت: در انتخابات نباید اصل را فدای فرع کنیم. اقتدار، امنیت، حفظ تمامیت ارضی و یاس و ناامیدیِ دشمنان، اصل است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین «احمد مروی» تولیت آستان قدس رضوی که صبح امروز در یکی از شعبه‌های اخذ رای حرم مطهر رضوی حضور پیدا کرده بود، در جمع خبرنگاران گفت: عزیزانی که در انتخابات شرکت می‌کنند از حق خود استفاده کرده و به وظیفه ملی و دینی خود عمل می‌کنند. اما خطاب به آن عزیزانی که هنوز تصمیم نگرفته‌اند یا تصمیم به شرکت‌نکردن در انتخابات دارند، عرض می‌کنم ما باید در مسائل اصل و فرع را مراعات کنیم.

وی افزود: ممکن است گلایه‌ها و مطالباتی داشته باشند که بعضاً صحیح و به‌حق هم باشد، ولی یک انسان خردورز و دوراندیش هیچ‌گاه مسائل اصلی را فدای فرعی نمی‌کند، بلکه مسائل فرعی را فدای اصلی می‌کند.

تولیت آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: کسی که سلامت جان او در خطر است و اموال خود را می‌فروشد تا سلامتی خود را بازیابد را سرزنش نمی‌کنند. در انتخابات و مسائل سیاسی و اجتماعی هم مسائل اصلی و فرعی وجود دارد. گلایه‌ها و انتقادات و مطالبات به‌حقی ممکن است باشد، اما نباید فدای اصل شود.

وی تاکید کرد: امنیت کشور، اقتدار کشور، حفظ تمامیت ارضی کشور و یاس و ناامیدی دشمنان و بدخواهان این ملت و کشور، اصل است.

تولیت آستان قدس رضوی ابراز امیدواری کرد که امروز، حضور شورانگیز و مسئولانه مردم در یک امر مهم اصلی کشور را شاهد باشیم.

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->